Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi 

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, Organic Supply SRL (superalimente.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Administrarea contului de client 

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. 

Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda. 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda. 

Intrebari generale 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

 

Care sunt conditiile de livrare? 

Termen de livrare

Comenzile au un termen de livrare de 1 - 3 zile lucratoare indiferent de locatie daca sunt expediate prin curier.

ATENTIE: comenzile lansate dupa ora 14 se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile trimise in weekend se proceseaza luni.

 

Expeditia comenzilor este gratuita?

In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de peste 199 lei.

Se percepe costul transportului (in Bucuresti) in valoare de 10 lei pentru comenzile mai mici de 199 lei.

In tara, transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 399 lei si se percepe taxa de transport dupa cum urmeaza:

- 18 lei pentru comenzile intre 199 şi 399 lei;

- 20 lei pentru comenzile mai mici de 199 lei.

Aceasta optiune de expeditie va fi realizata prin curier rapid.

Pentru oricare dintre optiunile de expeditie, costul transportului include TVA.

 

Care sunt modalitatile de livrare?

Livrarea produselor se poate face exclusiv prin curier rapid.

 

Se poate verifica coletul inainte de a fi platita conrtravaloarea comenzii?

Din pacate coletul nu poate fi deschis inainte de achitare.

Factura trebuie achitata integral in momentul in care se primeste coletul. Dacă doriti sa returnati un produs va rugam sa urmati politica noastra de returnare.

 

De unde voi sti cand va fi expediat coletul?

Veti fi instiintat de catre noi prin email sau telefonic in momentul expedierii coletului. De regula si curierul va contacteaza telefonic inainte de livrare.

 

Care sunt conditiile de expeditie?

Firmele de curierat cu care colaboram au programul de livrare de luni pana vineri intre orele 09:00-19:00. Nu puteti opta pentru livrare sambata.

De regula curierul va contacteaza telefonic inainte de livrare, insa pot exista şi exceptii.

Firmele de curierat cu care colaboram:

Firma de curierat cu care colaborăm pentru livrarea produselor in Bucuresti si in tara este Bookurier. Pentru detalii privind livrarea coletului, va rugam sa va adresati noua si nu firmei de curierat.

OBSERVAŢIE: In cazul in care la adresa de livrare nu este in permanenta cineva in intervalul orar 9-19, va rugam sa ne specificati un interval orar in care doriti livrarea comenzii. Aveti aceasta posibilitate prin plasarea comenzii online si specificarea in sectiunea „Comentarii comanda” a informatiilor particulare de care doriti sa tinem cont la livrare.

 

Care sunt modalitatile de plata de care dispun ?

Modalitatile de plata disponibile sunt rambursul (plata in numerar curierului, la primirea coletului) sau plata online, direct in site.

 

Cum pot returna un produs din comanda sau toata comanda?

Daca doriti sa returnati un produs din orice motiv, puteti s-o faceti in termen de 10 zile lucratoare de la livrare.

Restituirea produselor se va face fara a fi deteriorate si in ambalajele originale, cu sigiliul intact, pe adresa noastra.

Produsele sigilate nu vor fi primite desigilate.

Va rugam sa trimiteti coletul cu confirmare de primire.

Veti primi contravaloarea marfii returnate in termen de 10 de zile lucrătoare, in contul dumneavoastra bancar.

ATENTIE : Pentru procesarea rapida a returului va rugam ca dupa expedierea acestuia sa ne trimiteti un email la superalimente@gmail.com care sa contina numele dumneavoastra, produsele returnate, motivul returului si datele contului IBAN pentru returnarea banilor.

 

Adresa de trimitere a retururilor

Retururile se trimit prin curier, la adresa noastra din Bucuresti.

ATENTIE : Va rugam sa nu trimiteti coletul cu optiunea ramburs deoarece trebuie sa verificam mai intai corectitudinea returului. Coletele trimise cu optiunea ramburs vor fi refuzate iar dvs. va trebui sa reluati procedura de retur fara aceasta optiune.

Primirea contravalorii produselor returnate 

Contravaloarea marfii returnate se va plati în termen de maxim 10 de zile lucratoare de la primirea returului in contul dumneavoastra bancar.

Daca nu ati gasit raspunsul la intrebarea dumneavoastra in această lista, va rugam sa ne contactaţi la superalimente@gmail.com, sau utilizand formularul de contact de pe site.