Transport si retururi

Care sunt conditiile de livrare? 

Termen de livrare

Comenzile au un termen de livrare de 1 - 2 zile lucratoare indiferent de locatie daca sunt expediate prin curier.

ATENTIE: comenzile lansate dupa ora 14 se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile trimise in weekend se proceseaza luni.

 

Expeditia comenzilor este gratuita?

Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 199 lei.

Se percepe costul transportului in valoare de 9 lei (in Bucuresti) si in valoare de 15 lei (in tara) pentru comenzile mai mici de 199 lei. 

 

Expeditie este realizata prin curier rapid (Fan Courier). Pentru localitatile pentru care Fan Courier percepe taxa de km suplimentari acestia vor fi taxati separat. Pentru aceste localitati se poate face livrarea si la cel mai apropiat sediu Fan Courier sau prin posta. Produsele ambalate in sticla nu se expediaza prin posta.

Costul transportului include TVA.

 

Care sunt modalitatile de livrare?

Livrarea produselor se poate face exclusiv prin curier rapid.

 

Se poate verifica coletul inainte de a fi platita conrtravaloarea comenzii?

Din pacate coletul nu poate fi deschis inainte de achitare.

Factura trebuie achitata integral in momentul in care se primeste coletul. Dacă doriti sa returnati un produs va rugam sa urmati politica noastra de returnare.

 

De unde voi sti cand va fi expediat coletul?

Veti fi instiintat de catre noi prin email sau telefonic in momentul expedierii coletului. De regula si curierul va contacteaza telefonic inainte de livrare.

 

Care sunt conditiile de expeditie?

Firmele de curierat cu care colaboram au programul de livrare de luni pana vineri intre orele 09:00-19:00 si sambata intre orele 09:00-14.00. 

De regula curierul va contacteaza telefonic inainte de livrare, insa pot exista şi exceptii.

Firmele de curierat cu care colaboram:

Firma de curierat cu care colaborăm pentru livrarea produselor in Bucuresti si in tara este Fan Courier. Pentru detalii privind livrarea coletului, va rugam sa va adresati noua si nu firmei de curierat.

OBSERVAŢIE: In cazul in care la adresa de livrare nu este in permanenta cineva in intervalul orar 9:00-19:00, va rugam sa ne specificati un interval orar in care doriti livrarea comenzii. Aveti aceasta posibilitate prin plasarea comenzii online si specificarea in sectiunea „Comentarii comanda” a informatiilor particulare de care doriti sa tinem cont la livrare.

 

Cum pot returna un produs din comanda sau toata comanda?

Daca doriti sa returnati un produs din orice motiv, puteti s-o faceti in termen de 10 zile lucratoare de la livrare.

Restituirea produselor se va face fara a fi deteriorate si in ambalajele originale, cu sigiliul intact, pe adresa noastra.

Produsele sigilate nu vor fi primite desigilate.

Va rugam sa trimiteti coletul cu confirmare de primire.

Veti primi contravaloarea marfii returnate in termen de 10 de zile lucrătoare, in contul dumneavoastra bancar.

ATENTIE : Pentru procesarea rapida a returului va rugam ca dupa expedierea acestuia sa ne trimiteti un email la superalimente@gmail.com care sa contina numele dumneavoastra, produsele returnate, motivul returului si datele contului IBAN pentru returnarea banilor.

Va informam si va rugam sa tineti cont de faptul ca produsele alimentare nu beneficiaza de posibilitatea returnarii, conform legii. De aceea, pentru orice neclaritate legata de produsele achizitionate, va incurajam sa ne contactati pentru a va oferi suportul si informatiile necesare.

 

Adresa de trimitere a retururilor

Retururile se trimit prin curier, la adresa noastra din Pantelimon, Calea Bucurestilor nr. 1.

ATENTIE : Va rugam sa nu trimiteti coletul cu optiunea ramburs deoarece trebuie sa verificam mai intai corectitudinea returului. Coletele trimise cu optiunea ramburs vor fi refuzate iar dvs. va trebui sa reluati procedura de retur fara aceasta optiune.

 

Primirea contravalorii produselor returnate 

Contravaloarea marfii returnate se va plati în termen de maxim 10 de zile lucratoare de la primirea returului in contul dumneavoastra bancar.